2023-2024 ўқув йили учун таклиф этилаётган магистрлик диссертация мавзулари

Тақдим этилаётган қуйидаги магистрлик диссертация мавзулари университетнинг 2018 йил 20 августдаги 596-сонли буйруғига асосан мутахассислик кафедраларида фаолият юритаётган фан номзоди (PhD) ва фан доктори (DSc)лар томонидан тақдим этилган, кафедраларда, факультетларда ва Илмий-услубий кенгашда муҳокама қилинган ва тасдиқланган.

730 та

Мавзулар

450 та

Магистрантлар

393 та

Танланди

Йўриқнома Календарь иш режа Руководство Календарный план работы
# Мавзу Мутахассислик шифри ва номи Аннотация Тижоратлаштириладиган маҳсулот номи Танланди / Танланмади
1 Персоналии телевизионного канала как составляющая часть бренда Telekanal media shaxslari brendning ajralmas qismi sifatida 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Персонал, телевизион канал, бренд. Telekanal, media, shaxs, brend // Ismailova Klimentina Fuzailovna Filologiya fanlari doktori (DSc) Танлаш
2 Место международного радиовещания в современном информационном пространстве Xalqaro radioeshittirishning zamonaviy axborot makonidagi o‘rni 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Радио, современном, информаци. Xalqaro, radio, zamonaviy, axborot makon. // Ismailova Klimentina Fuzailovna Filologiya fanlari doktori (DSc) Танлаш
3 Рекламный текст как элемент бренд-менеджмента и бренд-билдинга Reklama matni brend-menejment va brend-bilding elementi sifatida 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Реклама, текст, бренд-менеджмента, бренд-билдинг Reklama, matn, brend-menejment, brend-bilding // Ismailova Klimentina Fuzailovna Filologiya fanlari doktori (DSc) Танлаш
4 Формирование образа регионов Узбекистана в передачах НТРК MTRK ko‘rsatuvlarida O‘zbekiston viloyatlarining imidjini shakllantirish texnologiyalari 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Фармот, регион, передач. Ko‘rsatuv, imidj, texnologiya // Ismailova Klimentina Fuzailovna Filologiya fanlari doktori (DSc) Танлаш
5 Приемы стиля «инфотейнмент» в информационных программах современного ТВ Zamonaviy televidenie yangiliklar dasturlarida «infoteyment» usullari 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Стиля, инфотейнмент, информаци, программа, ТВ Zamonaviy, televidenie, yangilik, dastur, infoteyment // Ismailova Klimentina Fuzailovna Filologiya fanlari doktori (DSc) Танлаш
6 O‘zbekiston siyosatchilarining ijtimoiy tarmoqlardagi faoliyati saylovchilar bilan aloqa manbai va axborot almashuv maydoni sifatida Активность узбекских политиков в социальных сетях как источник коммуникации с избирателями и площадка для обмена информаци 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Ijtimoiy tarmoq; O'zaro ta'sir; saylov; Axborot almashinuvi; Siyosiy aloqa; Onlayn platforma; Fikr-mulohaza Социальные сети; Взаимодействие; Избиратели; Информационный обмен; Политическая коммуникация; Онлайн-платформы; Обратная связь // Saidova Muhayyo Oktamovna, Filologiya fanlari buyicha falsafa doktori (PhD), dotsent Танлаш
7 Media bozorida televideniye ko‘rsatuvlarining tomoshabopligi va reklamasidan tushgan daromad ulushining nisbati (O‘zbekiston telekanallari misolida) Соотношение телесмотрения и доли рекламных доходов на медиарынке (на примере узбекских телеканалов) 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Тomoshaboplik; Reklamadan tushgan daromad; Media bozori; O‘zbekiston telekanallari; Tomoshabinlar; Reklama; Iqtisodiy samaradorlik Телесмотрение; Рекламные доходы; Медиарынок; Узбекские телеканалы; Аудитория; Реклама; Экономическая эффективность // Saidova Muhayyo Oktamovna, Filologiya fanlari buyicha falsafa doktori (PhD), dotsent Танлаш
8 Davlat telekanallarining ijtimoiy tarmoqlardagi sahifalari dizayni hamda telekanallar bilan o‘zaro bog‘liqlik jihatlari Дизайн страниц государственных телеканалов в социальных сетях и аспекты их взаимодействия с телеканалами 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Dizayn; Ijtimoiy tarmoq; Davlat telekanali; O'zaro ta'sir; Kontent strategiyasi; Foydalanuvchi tajribasi; Aloqa Дизайн; Социальные сети; Государственные телеканалы; Взаимодействие; Контент-стратегия; Пользовательский опыт; Коммуникация // Saidova Muhayyo Oktamovna, Filologiya fanlari buyicha falsafa doktori (PhD), dotsent Танланди
9 O‘zbekiston-24 telekanalida Shavkat Mirziyov obrazi misolida davlat imidjining shakllanishi Формирование имиджа государства на примере образа Шавката Мирзиёева на телеканале «Узбекистан-24» 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Imij; Shavkat Mirziyoyev; Davlat tasviri; “O‘zbekiston-24” telekanali; OAV yoritilishi; Siyosiy rahbar; Milliy o'ziga xoslik; Vizual narrativ (hikoya) Имидж; Шавкат Мирзиёев; Государственный образ; Телеканал «Узбекистан-24»; Медийное освещение; Политический лидер; Национальная идентичность; Визуальный нарратив // Saidova Muhayyo Oktamovna, Filologiya fanlari buyicha falsafa doktori (PhD), dotsent Танлаш
10 Multimediaviy faoliyat jarayonida kontent monetizatsiyasi usullari va kanallari Методы и каналы монетизации контента в процессе мультимедийной деятельности 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Reklama; Obuna; Pulli kirish; Homiylik; Hamkorlik dasturlari; Mikrotransaktsiyalar; Kontentni litsenziyalash; Kraudfanding Реклама; Подписка; Платный доступ; Спонсорство; Партнёрские программы; Микротранзакции; Лицензирование контента; Краудфандинг // Saidova Muhayyo Oktamovna, Filologiya fanlari buyicha falsafa doktori (PhD), dotsent Танлаш