2023-2024 ўқув йили учун таклиф этилаётган магистрлик диссертация мавзулари

Тақдим этилаётган қуйидаги магистрлик диссертация мавзулари университетнинг 2018 йил 20 августдаги 596-сонли буйруғига асосан мутахассислик кафедраларида фаолият юритаётган фан номзоди (PhD) ва фан доктори (DSc)лар томонидан тақдим этилган, кафедраларда, факультетларда ва Илмий-услубий кенгашда муҳокама қилинган ва тасдиқланган.

730 та

Мавзулар

450 та

Магистрантлар

393 та

Танланди

Йўриқнома Календарь иш режа Руководство Календарный план работы
# Мавзу Мутахассислик шифри ва номи Аннотация Тижоратлаштириладиган маҳсулот номи Танланди / Танланмади
1 Сетевой PR в образовании: построение имиджа университетов в цифровой среде (Ta’limda tarmoqli PR: raqamli muhitda universitetlar imijini shakllantirish ) 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Cетевой PR, образование, брендинг, имидж, цифровая, онлайн-коммуникации, репутация университета, цифровой PR, медиаобраз, социальные сети, digital-маркетинг // Aminova Dilnoza Xikmatilla qizi, Filologiya fanlari doktori (DSc) Танлаш
2 Подкасты как новый инструмент брендинга (Podkastlar – brendingning yangi instrimenti sifatida) 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Подкасты, брендинг, цифровые медиа, сторителлинг, имидж бренда, вовлечённость аудитории, новые медиа, целевая аудитория, репутация бренда, маркетинговые стратегии // Aminova Dilnoza Xikmatilla qizi, Filologiya fanlari doktori (DSc) Танланди
3 Имидж брендов в условиях развития искусственного интеллекта и автоматизации коммуникаций (Sun’iy intellekt va kommunikatsiyalarni avtomatlashtirish sharoitida brend imiji) 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Имидж бренда, искусственный интеллект (AI), автоматизация коммуникаций, цифровой брендинг, репутация бренда, медиатехнологии, онлайн-коммуникации, персонализация // Aminova Dilnoza Xikmatilla qizi, Filologiya fanlari doktori (DSc) Танланди
4 Сравнительный анализ digital-PR стратегий международных и локальных брендов (Xalqaro va mahalliy brendlar raqamli PR strategiyalarining qiyosiy tahlili) 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Международные бренды, локальные бренды, сравнительный анализ, онлайн-коммуникации, социальные медиа, маркетинговые инструменты// Aminova Dilnoza Xikmatilla qizi, Filologiya fanlari doktori (DSc) Танланди
5 Shou-biznes sohasida PR 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Shou-biznes, PR, reklama, daromad // Karimov Amirulla Ashurovich. Filologiya fanlari doktori (DSc), professor v.b. Танлаш
6 Reklama – daromad manbai sifatida (xususiy telekanallar faoliyati misolida) Tijoriy ko‘rsatuvlarning PR strtegiyasidagi o‘rni 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Reklama, daromad, hususiy telekanal Tijoriy ko‘rsatuv, PR strtegiyasi // Karimov Amirulla Ashurovich. Filologiya fanlari doktori (DSc), professor v.b. Танлаш
7 Tijoriy ko‘rsatuvlarning PR strtegiyasidagi o‘rni 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Tijoriy ko‘rsatuv, PR strtegiyasi // Karimov Amirulla Ashurovich. Filologiya fanlari doktori (DSc), professor v.b. Танлаш
8 Korxona va tashkilotlar brendini shakllantirishdagi zamonaviy yondashuvlar 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Korxona, tashkilot, brend, zamonaviy yondashuv // Karimov Amirulla Ashurovich. Filologiya fanlari doktori (DSc), professor v.b. Танланди
9 Oliy o‘quv yurtlari axborot xizmatlari faoliyatini tashkil etishning asosiy xususiyatlari 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Axborot xizmati, PR, matn, tasvir, media // Karimov Amirulla Ashurovich. Filologiya fanlari doktori (DSc), professor v.b. Танлаш
10 Shou-biznes sohasida PR 70320201 –
Axborot xizmati va jamoatchilik bilan aloqalar
Shou-biznes, PR, reklama, daromad // Karimov Amirulla Ashurovich. Filologiya fanlari doktori (DSc), professor v.b. Танлаш